رای گیری امن با سامانه انتخابات ساز pollbox

اطلاعات پروژه :
کارفرما:
انجمن پزشکان عمومی ایران
آدرس:
https://pollbox.ir
رای گیری امن با سامانه انتخابات ساز pollbox

از خدمات هیراد رایان ارائه سامانه انتخابات امن می باشد. در این محصول امکان برگزاری انتخابات امن برای هر شخص، سازمان و یا شرکت فراهم شده است. در این سامانه بعد از ورود می‏توانید انتخابات خود را تعریف کنید، با کلیک بر روی دکمه انتخابات جدید در پنجره باز شده عنوان انتخابات، روز و ساعت شروع و پایان آن را تعریف کرده و به این ترتیب انتخابات جدید شما ثبت میشود. و شما وارد صفحه اصلی شده که لینک های مربوط به انتخابات در انجا قرار دارند. حالا باید برگه های رای تعریف شوند. که می‏توان چند برگه را ایجاد کرد و در اینجا امکان تعریف نامزدها، تصویر و مشخصات ایشان، درج رزومه و دیگر مشخصات وجود دارد. همچنین امکان مشاهده پیش نمایش انتخابات در دسترس می‏‏باشد. از قابلیت های دیگر این سامانه امکان تعریف ناظر است. ناظرین می توانند بر فرآیند انتخابات به صورت آنلاین نظارت داشته باشند.

این سامانه کاملاکنشگرا بوده از این جهت رای دهنده‏ ها با هر یک از دیوایس های موبایل، تبلت و یا دسکتاپ میتوانند رای خود را ثبت نمایند .هنگام برگزاری رای گیری آنلاین، نتایج انتخابات به صورت لحظه ای محاسبه شده و به صورت نموداری و جداول نمایش داده میشوند.

رای دهنده ها با رمز یکبارمصرف احراز هویت شده تا در امن ترین حالت ممکن انتخابات آنلاین برگزار کردد.

رای دهنده ها میتوانند از طریق شماره موبایل و یا آدرس ایمیل احراز هویت شده و رای خود را ثبت نمایند.

 میتوانید برای انتخابات خود ناظرین را تعریف کنید تا در طول فرایند رای گیری آنلاین، بر فرایند و رویدادهای انتخابات نظارت داشته باشند.

تگ‌ها:
دسته‌بندی‌ها: بدون دسته‌بندی
  • محمدصادقروحانی
  • ۱۹۳۶
  • آذر ۱۴۰۰
نظرات :
ارسال نظر :